Kim o kurumsal çalışan? adsense-tr mi? Yok daha neler. Benim hesabım 7 ay bekledi onaylanma için. Bu arada null script kullanan ve arkadaşlık sitesi açanların adsense hesabı haftada onaylandı durdu. En son görüştüm mahkemeye vericem sizi beni mağdur ediyorsunuz dedim. Biraz sıkıya gelince onayladılar.