Konu
Acele Satılık Windows VPS
16-11-2006, 17:08:39
#4
cculha
Yok adamım estagfurullah. Ben bu firmayı cok begendigim icin fazla almıstım. 1 tanesi bos bos duruyor. Sen sat sonra lazım olursa ben de satarım. aMa ucuza verion baya. zarar etme sonra sakın.