Yok adamım estagfurullah. Ben bu firmayı cok begendigim icin fazla almıstım. 1 tanesi bos bos duruyor. Sen sat sonra lazım olursa ben de satarım. aMa ucuza verion baya. zarar etme sonra sakın.