ekolforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir defasında 50k mesaj 3k üye varken herşeyimizi bizde kaybetmiştik.Domain bile gitmişti.
Sonuç olarak üşenmeden herşeyi yeniden kurduk o kadar konuları mesajları bidaha attık.
Yedeğin yokmuydu hiç hocam?
var 10 gün kadar öncesi. Yedek var ama şevk kalmadı.

edit:

elazığlı, kesti saldırıyı, açın dedim ama gerisini bilmiyorum


Alıntı
Merhabalar

Sitenize yapılan saldırı neticesinde bugün sabahtan beri çok sıkıntı yaşadık. Bu durum sadece sizin site yayınızı değil sunucudaki diğer sitelerinde yayınlarında kesintiye sebep olmuştur. Bu nedenle sitenize yapılan saldırının bize oldukça zararı olmaktadır. Host hesabınız şuan kapalı durumdadır. Eğer saldırının devam etmeyeceğini garanti ediyorsanız hesabınızı şuan aktif edebiliriz. Ancak eğer saldırı tekrar oluşursa 24saat boyunca sitenizi tekrar kapalı tutmak durumunda kalacağız. Bu 24 saat sonunda sitenizi tekrar aktif ederiz ve şayet ondan sonra saldırı bir kez daha gerçekleşirse host hesabınızı tamamen iptal etmek durumunda olacağız.

Saygılar.