birincisi her gelen olumsuz eleştiriye -rep vermek ne kadar mantıklıdır bilmiyorum..
İkincisi bunun balla alakası yok. istenilen bilgileri doğru yazmıyorsan bu senin sorunundur. Örnek şablonlar vermiş google seni yönlendirmek için ama sen yine de yanlış yazıyorsan sorun orda değil sendedir. Buna da - rep vereceksin biliyorum ama durum budur.
Kendi hatanı görmeyip kişileri/kurumları şerefsizlikle suçlamak kolay şey..
ya ben bencil yada düşünmeyen bir insan değilim ki yani profil bilgileri yanlış diyelim bu sadece bende yokki adam diyor düzeltiyorum geliyor 4 kere aynı hata geldi peş peşe yani bunlarıda görünce google bahane yapıyor oynuyor diyorum...duruma göre konuşuyorum uydurduğuma göre değil.