Herkes birşeylerden korkuyor galiba. Mesela hosting bölümünde bir konu açtım.Hosting işiyle uğraşanlar galiba bu işe gireceğimi zannettiler cevap yok. Ama işin içinde sadece ucuza hontig veren firmaların nasıl bu kadar ucuza hizmet verdiğini anlamak var. Ama cevaplayan yok.

https://www.r10.net/hosting-sirketler...z-hosting.html