Biraz da şans işi aslında. Kaliteli üye her forumda bulunmuyor,her foruma düşmüyor. Başka bir yönden bakarsak olaya siteyi sevdirmeliyiziforumu sevdirmeliyiz üyeye ki o da yorum yapsın ,forumda kalsın.
Forumu sömürüp gitmesin