yorum yazmak için konunun çok dikkat çekmesi lazım.Boş boş bi konuya kim girip yorum yazar tabiki boş bi adam.boş adamın yorumuna kaldıysa sitenin durumu vay halimize.bu konuya neden yorum yazıyoz gerçekten ilgi çektiği için değil mi ?Benim sitemde adamın biri girdi full yorum yazıyo sabahtan akşama hiç tanımam etmem.1 ayda 500 msj yazdı adam.2 ay sonrada moderator olmak için başvurdu bende bunun mümkün olmadığını söyledim.Adam boş boş yorumlar yapıyo.ne gerek var öyle adama.Ama şu bi gerçek ki kaliteli konu mutlaka hakkettiği değeri görür