psikopatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılan arkadaşlara başarılar dilerim. Bir haftadır "çok süper fikir" diye aklımda tuttuğum logoyu sınavlar vs. nedeniyle unuttum. Bu sebepten katılamayacağım.
hocam eğer sonradan aklına gelirse pm ile ulaşırsan sevinirim..




Yarışma sona ermiştir...

Kısa bir süre sonra Açıklama yapacağım.

İlgi gösteren herkese çok teşkkür ederim...