sesar önce banada öyle geldi ama Arda türk olduğu için uyum sorunu filan olamaz ayrıca doğuştan Galatasaraylı olduğu için çok daha yararlı olur bence diğerlerinden.
Lincoln gibi ilk senesinde birşey yapamaz bence onlar Türkiyede neyse yazıcak çok şey var.Dediğim gibi Arda kalsın benim dediğim teklif gelmediği sürece