https://www.r10.net/futbol/263445-fot...ml#post2767683

Buda benim yorumum...
Fotomaç, fotospor...
Bu tür haberlere alıştık, alıştırıldık.
Artık uyanmak lazım...

Fakat gerçek bir haberse, bu takasa olumlu bakmazdım