Laf sokmalısın yazılarında

Galatasarayın neyi varki övünsün. Bitmiş. 20 sene şampiyon olamaz de bak yazarlar

(buda dahil yazmaya başlarlar)
Fenerbahçe önümüzdeki 70 Yıl Türkiye kupasını alamayıp başka ülkelerde kupa aramaya başlar yakında de

Veya Şebnem ferahın sesi benim kuşumdan çirkin ne o öyle de

Valla benden bu kadar. Yeterince kişi yazar bu lafların arkasından
+1
müthiş yaklaşım ..
p.s : rep verecektim kalmamış hakkım : )
olay budur. milliyet vs. sitelerde anti haberlerin bakın altına 1000 lerce yorum zaten 2. yorumdan sonra millet bırakıyor haberi kendi aralarında tartışmaya başlıyor.
ben de yorum değil kaliteli yorumun yollarını arıyorum. bu konuda en takdir ettiğim sitelerin başında r10 ve bildirgec geliyor. bildirgec de özellikle bu iş abartılı. herhangi bir konuya bir yorum geliyorsa kesinlike konuya farklı bir bakış ya da eklemeler şeklinde geliyor. bu da kaliteli üyelerle oluyor tabii ki. kaliteli üye de içerikle..