Ttarama programı artık çalışmıyor arkadaşlar (programı ben yazmıştım o yüzden eminim.). Aslında programda denmez tam olarak, ttrehber sayfasından verileri çekip telnoya göre ad-soyad-adres gösteriyordu, ama telekom özelleştirildikten sonra malesef web sayfalarından bu hizmeti kaldırdılar, dolayısı ile program (arabirim) da çalışmamaya başladı.
Şu anki en iyi ama paralı çözüm olarak 11811 den (eski 118) sormanız gözüküyor. Tabii paralı bir servis ve artık bu hizmetleri varmı bilmiyorum. Yinede bir deneyiniz.
Saygılar.
Numara sahibi istemezse,sorgulamada adı ve numarası geçmiyor.