Şu an kullanılıyor mu bilmiyorum denemedim açıkcası. Direkt program files'a atıyor "Gokay" klasörü olarak. Eğer çalışmazsa MSWINSCK.OCX dosyasını system32'ye atmalısın.

*Dosya ektedir.