aradaşım o forumda kaç üye var ?
kaç başlık kaç konu var ?
ne ıskılıkla mail atııyor ?
o maillerin gitmesinden önce gidiyormuydu peki ?
çok saçma bi olay var bu spam maillerde fakat senin dediğin gibi forumun mail göndermesinden sonra tüm serveri spam kategorisine sokması diye birşey olacağına ihtimal vermiyorum.