Kendimizin kurduğu bir server'ımız var bu server'ı bir DC verdik ve şuan düzgün çalışıyor.
Server'ımızda başka domainlerde var bu domainlerin birinden Forum admin panelinden toplu mail gönderilmiş bu gönderimden sonra hotmail ve bazı mailler bizden gelen mailleri kabul etmiyor. Tüm domainler aynı IP üzerindeydi. Acaba IP mi bloklandı dedik diğer ip'lerde domain açıp denedik sonuç yine aynı.
Hotmail'den gelen hata mesajı aşağıdadır.
Alıntı
550 Command rejected for policy reasons. For troubleshooting information, go to
MSN Postmaster
Ben MSN'e mail attım bu konunun bizle alakası yoktur symantec ile temasa geçin dediler.
Sorun bizim servr'damı yoksa Black List'mi olduk.
Bu sorunun bir çözümü varmı acaba