usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parazit ve asalaklık dı dimi?
başkası üzerinden, yararlandığın kişiye zarar vererek yaşamak.
bak tam ben söyleyecektim dilimin ucundaydı sen söylemişsin