Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
teşekkürler alexis, ben site sahibi değilim gerçi :)
ufak bi mod aslında ama güzel. dediklerin site kurulduğundan beri uygulu, ve birçok şey misafirden gizli :) temiz tutuyor. belki bi sonraki sürümde o bölümlere de bulaşıp, tüm phpbb için email protection yaparız :) umuyorum ki faydalı bir mod yapmışımdır
canvere de ekliyim dur modu :P