ehuhe paranoyak olduk harbiden

şu anda açık sanırım, ben girebiliyorum (normal bi şekilde).
geçen hafta sonu da mailler çalışmıyordu ama öncesinde haber vermişlerdi, mailler çalışmayacak diye. sanırım video.yahoo.com da da bir çalışma vs bişey olmuştur diye düşünüyorum..