scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 ytl olacağını sanmıyorum fakat 3 ytl de degildir. kaldı ki 1 dizi 1 gb bile etmez. Bu kişiler önce kaydediyor her reklam arasında ripleyip sitenin logosunu ekleyip partlar halinde 10 ar dakikalık olarak upload ediyor. zor ve zahmetli bir iş.
yokya bi yolunu tutturunca,ideal programını falan bulunca zor olacağını sanmam 5 dakika anca uğraştırır gerisi arkaplanda bırak çalışsın..