hehe .. diğerlerini de düzelt derim.. çünkü aynı şey benim de başımdan geçti zamanında.. 100% dedi ama başka sayfadaki kod hala yanlış olduğundan aktive etmemişti hesabımı, onu da düzeltince açılmıştı..