Sağol arkadaşım kaliteli bir dizin kurmayı düşünüyorum. Zaten dizin ve toplist yazıncada ilk 3 teyim o yüzden kodsuz yapmayı düşünmedim.Gelecek pr değerini güzel birşey bekliyorum onun için bence eklemekte fayda var.