Öyle yerden bir günde cevap alman biraz zordur diye düşünüorum ben bir radyodan bile 1 ayda cevap aldım

ama bekle bakalım bekleyen dermiş..
Sağol yorumun için bende hevesle bekliyordum demek ki unutayım ben onu bi ara gelir artık mail
Edit: Mail geldiğinde konuya eklicem açıklığa kavuşmuş olur olay.