alakası yok arkadasım hava ile işim olmaz ben sadece açık olmak istedim kimse kimseye yardımcı olmuyor biraz tevazu olun..
açık olup net bir şekilde kelimeyi dahi yazıyorsam bazı seylere doymusum demektir.
sevgiler saygılar
hocam ben sana dememiştim ki konuyu açan arkadaşa demiştim :S
bi yanlış anlaşılma olmuş sanırım :S
ama erenner olaya açıklık getirmiş... sağolasın...