10 adet domain alacaktım ama sitede işlem yapamadım :s
sağolsun arkadaş msn den sorularıma cevap verdi ama sırf üye olmak için 15 dk harcadım çünkü türkçe karakter geçerli değilmiş : / gibi işaretleri de kullanamadım..
transfer e bakayım dedim komple ingilizce bir sayfa çıktı karşıma..
kayıt olurken adres de illerin sıralaması c den başlıyor bazı illerin yazımları yanlış..
arkadaşa söyledim ama onlara müdahale edeiyoruz dedi..
kendisine de söyledim ..
3 senedir alan adı satıyorlarmış ama bir türk firmasının sitesinde yarım türkçe yarım ingilizce bilgilerin olması bende güvenlik endişesi yarattı..Arkadaşların faaliyet belgesi var sorun olacağını sanmıyorum ama böyle yarım öyle yarım böyle olunca şevkim kırıldı..
fiyatlara diyecek bir şeyim yok 10 numara fiyatlar ama ne yazık ki böyle sorunlar yaşadım..
o yüzden başka bir firmaya yöneliyorum..