Kimse düzgün yorum yazamıyor. Kimseninde birşey bildiği yok anlaşılan. Ben yazıyorum da şimdi beni eksi rep yağmuruna tuacaklar. Rep falan umrumda değil..
Olayın yeni bir sistemle alakası yok. Arkadaşın dediği şu bir health ile ilgili bir kelimeyi başka bir helath ile ilgili daha fazla rekabet içeren bir kelimeyle değiştirdim. Adsense reklamlarının o kelimeyle ilgili çıkmasını sağladım. Bu sayfam çok it alıyor diye bunu yaptım.....
BİR: Bu ban sebebi...
İKİ: uzun süre kazanmassın.
Neden: Okelime daha fazla rekabet içerdiği için o kelimede üste çıkman çok daha zor olacak. Yer kaybdiceksin.. Google güncelmesinden sonra... giren kişi sayısı azalır.
Keywordslar ile site içeriği alakasız ise bu adsenseden ban sebebidir.
Yoksa alakasız kelimelerden alakasız hitler çekerek 3günde 30bin dolar yapardım.
Hetrkes pm alaiblirmiyim demiş... Pm almakla iş bitiyormu. Health ile ilgili kelimelerin ne kadar zor olduğunu biliyomusunz?. Öle araba'ya chat'e falan benzemez. Health kelimesi ve benzer kelimelerin alt sayfaları hatta 3-4 kelimelik keywords ları bile "Araba" dan zordur. Özgün içerik yazmassanız. Hit alamassınız. HErgün binlerce spam milyonllarca makale girliyor bu kelimelere 100lerce site açılıyor.. Binlerce backlink değişimi yapılıyor. O yüzden tık başına 13$ zaten.. O parayı herkese yedirmezler. Hele bu işten anlamayan arkadaşlar hiç yiyemez..