Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitesinden içeriği izinsiz bot aracılığıyla bilgi çalınan kişiler hem çalan yayıncı hakkında hem botu satan hakkında hemde bot yayınının sitesinden yapılmasına müsade eden r10 hakkında çok ciddi tazminat davaları açabilirler.
hocam alacak adam postcu tutupda yine alır içerigi.o zaman nolacak?postculukla ilgili konuları içerisinde barındırıyor diye r10,işi yapıyor diye postcu,işi yapan vatandaş... bunların hepsi dava ile mi ugraşacak?