[yt]fFAyeErOslk[/yt]

Ns'ler tam aktif olmamış demekki. 10 saat geçti halbuki.
Çok yavaşlarya, adamı sinir ediyorlar.
Neyse ekledim foruma da, izleyebilirsiniz.