Koray_C evet lisanslıyım.
Oradada kaptanblack ın bir konusu var dı ama tam sonuçlanmamış. Oradada bilen yok sanırım... Bekliyorum bakalım bir kaç kişiye daha sordum eğer cevabı veririm...
İnşallah buradada yardımcı olabilecek birisi veya birileri vardır...