Konu
Müyap saolsun : )
14-11-2006, 01:43:58
#9
LoRD_YenGeC
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geçme müyapı yersin banı
ben diyorum tren geldi geçti müyap diyo ban deldi geçti
neyse saçmalamaya başladım ben gidiorum yatmaağa
geceniz güzel olsun