selim abi gerçekten güzel bir site olmuş.Ellerine sağlık...Yalnız şu sitenin logosunda bişi var ya böle çok uymamış gibi sanki..Belki oraya ilerde daha iyi bişi yapabilirsin..İnşallah çok hitin olur