Konu
jetix.gen.tr
14-11-2006, 00:52:05
#15
ozoz
selim abi gerçekten güzel bir site olmuş.Ellerine sağlık...Yalnız şu sitenin logosunda bişi var ya böle çok uymamış gibi sanki..Belki oraya ilerde daha iyi bişi yapabilirsin..İnşallah çok hitin olur