arkadaşım sende resmen valla araştır diyip millete yükleniyorsun sen kendin araştırmıyorsun..Adam sana bilgileri vermiş interneten adres bulmuş.Telefon et hesap numarasına para gönder göndermezlerse git şikayet et vs..
Yada başka bir internet adresi ara yada kocaman antalyada uyducumu bulamadın.. Senin istediğin millet benim için araştırsın yazsın bende keyfim isterse artık.. Lütfen böyle yapmayın yardım isteğimizi azaltıyorsunuz..
ne alakası var? araştıracağım şeyi bilsem buraya niye konu açayım? Eski konularıma bak böyle bir konu varmı. Ortalığı karıştırmanın anlamı yok. Arkadaşın verdigi sitede msn adresi falan var ekledim orayı istegi onaylamanalarını bekliyorum.