siz kaça yaparsınız diyen oldu mu?
ya size?
yada size?
madem okadar heveslisiniz konu açın..
milletin konusunu baltalamayın..
tamamen katılıyorum arkadaşım. Ben bir paraf açmak istiyorum.
Kkonunda biraz açıklama getirmelisin olaya. Hangi programlama dillerini biliyorsun, grafik bilgin nedir, referans verebileceğin sağlam sitelerin var mı?
Bu tip ayrıntıları da yazarsan daha profesyonel olmuş olursun ve konu baltacılarına da fırsat vermemiş olursun. Şimdi böyle bir konuya daha çok dalga geçer tarzda mesaj atan olacaktır.