valla hocam konu baltalamak amacım değil ama söyleyeyim bana 2 müşteri getirsin ben birisinin ücretini tamamen vereyim
siz kaça yaparsınız diyen oldu mu?
bende bende

hayırlı müşteriler
ya size?
ben %50 çalışabilirim host ve domain masraflarıda bana ait
yada size?
madem okadar heveslisiniz konu açın..
milletin konusunu baltalamayın..