Konu
Vbulletin adsense yerleştirme (hepsi)
13-11-2006, 22:50:13
#17
Black1
ya her konunun altına r10 dakı reklamların olduğu yere adsense kodunu nasıl eklıyorduk
bılıyodum ama unuttum
yardım edebılıcek yokmu