mobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sol kısma (içeriklerin dışına) kule koy. Haber giriş kısımlarından sonra da 468x60 olabilir. En alta da aynı boyda bağlantı birimi.
teşekkürler hocam...

Başka fikri olan arkadaşlar var mı acaba?