Konu
Nasıl bir adsense yerleşimi olmalı?
09-11-2008, 22:39:22
#3
whoyouare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
mobilist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En sol kısma (içeriklerin dışına) kule koy. Haber giriş kısımlarından sonra da 468x60 olabilir. En alta da aynı boyda bağlantı birimi.
teşekkürler hocam...
Başka fikri olan arkadaşlar var mı acaba?