Mainmenu yu genel yayın yapıp doğru bölümde yayınlıyormusun? Bende de mesela küçük harfleri büyük harf yapıyordu. i leri I falan yapıyordu temanın css dosyasından düzeltmiştim. Belki ondandır diye düşünüyorum. Birde sanalhane ve webmahmut un dediklerinide yaparsan düzelmesi lazım :S