Konu
Eylul Ayı Ödememi Alamadım :(
09-11-2008, 14:29:41
#11
BuuuRaaaK
KafKars adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başka bir yolu yok o zaman. Sen yinede şansını dene.
Sıkıldım Valla Ugraşmaktan İçerdede 80 usd Var Oda Birikecek Onuda Vermiyecekler Goodleye Çalışıyoruz