yedek almak zor birşey değilki ftp hesabından dosyalarını indir, phpmayadmin de veritabanını dosya olarak dönüştür de hepsi bu. bunu yapmak zor olmamalı bence. Ayrıca awbs sisteminden epp keyinizi öğrenerek başka bir yere domaininizi transfer edebilirsiniz.