sadece görünmese iyi, bi de sayfanın açılmasını engelliyor. 3 gündür kullanmıyorum adtechi. hitimi düşürdü resmen...bence bu olaya biran önce çöüm bulmalılar yoksa yayıncılarını kaybederler...