Konu
rc3 de açıkkmı var??
13-11-2006, 20:10:27
#7
aLp3r
Misafir
Dostum bende rc3 kullanıyorum ve şuan güncel yani belirtilmiş bi açığı yok ufak buglar varmış ama işe yaramıyolar...