Arkadaşlar adbrite kullanan varmı,adtech ile karşılaştırırsanız hangisi daha avantajlıdır,birde blacklabelads hesabımı aynen adbrite ile devam edebilirmiyim sanırım ikisi aynı firma,adbriteda türkçe reklam çıkıyormu siteme koydum ama henüz türkçe reklam çıkmadı bilgisi olan varsa sevinirim..kolay gelsin...son olarak adbrite gösterimede ücret veriyor galiba bugün yeni koydum reklamı tık yok ama kazanç var,tıklar nekadar veriyor?