Konu
rc3 de açıkkmı var??
13-11-2006, 18:18:01
#5
T3chn0
Misafir
ya smf de açık yok sanırım 2. sürümünde sql inj. var dediler sonra 3 te hiç bi sorun kalmadı.. sanırım server r00t olayı , shell fln