Emeğe saygı çerçevesinde yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...


Eger yukaridaki goruntulere bilgisayarinizin hemen onunden bakarsaniz (büyük ihtimalle şuanda dibindesiniz) Kızgın yüzün solda, sakin(mutlu) yüzün sağda oldugunu görürsünüz.

2-3 metre uzaklasip tekrar baktığınızda büyük ihtimalle yer değiştirmiş olacaklar

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++

Ve aşağıdaki adam sizce hareket ediyor mu etmiyor mu?