ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar,

hesap açtırmak için belirli bir miktar ücret ödememize gerek var mı ? (kredi olarak kullanmak gibi) yoksa tek şekilde domain alabilir miyiz ?
Hayır gerekmiyor.


-------------------

keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatlar süper bende sizden alıcağım galiba artık domainleri hayırlı olsn.
Teşekkür ederiz. Ne zaman isterseniz bekleriz.

-------------------


kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ilgilendiler sağolsunlar mailde karakter hatası yapmışım giriş yapamıyordum hemen hallettiler
yarın da yeni domain alıyoruz Tavsiye ederim
Rica ederiz. Teşekkürler.

-------------------

Serenity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala devammı kampanyaya
Devam...