bilmem onları siz belirliceksiniz. şu varmı bu varmı diye soracaksınızki bende sizin istediklerinize göre cevaplicam. almayacaksan beni uğraştırma ama. 3 mesajımın olması lisansı satmaya karar verdiğimde googlede arama yapmam ve bu siteyi bulup yeni üye olmam yüzündendir sanırım.

siteyi kapattım arkadaşlar blog site şekline çevirmek istiyorum. lisansı satıyorum çünkü bunu sattığım para ile başka bir script alıp firma rehberi kurmayı planlıyorum. ne bilim başka nasıl açıklama yapayım size.

zaten bu şekilde bu iş zor olucak. sitenin ismini vermek istemedim reklam olsun istemediğimdendir. mail adresimi karaladım çünkü 7-8 senedir o maili resmi işlerimde kullanıyorum.