S.a Arkadaşlar.. yaklaşik 2 yil önce fln aktifhostingden bir domain adi vede bir host aldim.. msn destekleri vsleri cok iyidi sonra msn desteklerini kestiler ticket dediler ticketle destek verdiler bir süre sonra ise ticket cvplari 6-7 saat sonra cvplanir oldu belkide 14 15 Saat sürüyordu.. Ve birgün Gelip Kota aşimi yüzünden fln siteyi kapadi.. domain ismini istedim. 2 Gün ekti. 2 gün boyunca sitem kapali kaldi Ve sonunda domain i aldim sitemin Yedeklerini mail atarak Yetkililerle iletişime Geç verirler dedi.. Ve hala Beklemedeyim.. bu türlü cok magdurluklar yaşadim..
Size Tavsiyem AktifHosting.net den herhangi birşey almayiniz. cünkü eskisi gibi kaliteli değil. Destek adina hiç birşey yok 1 hafta oldu. cvp bile yok mailletime Ticketlerime böyle bir insan bu ismail çelebi Attilan Maillere Bile Cvp Vermiyor..
Allah indan Bul diyorum ismail çelebi onca emeklerim vardi. Allah cikarir bunlari diyorum seni Allah a havale ediyorum Başka kimse yaşamasin diye Yaziyorum bunlari azda olsa utanir sıkılırsın diye Ben yaşadim başkalarida böyle yaşamasin diye.. Allah indan bul.