mssql daha çok zahmetli ve bence mysql göre daha yavaş yedek alma ve upload işlemleri sıkıntılı Türkiye'de ise aylık 10 Dolar gibi bir rakama satılıp resmen rezil edilemekte.

Kim demişse mysql problemli diye açıkçası atmış..ASP + MYSQL 'de bazı komutlar değişir sen bunları zaten aşarsan hiç bir sorun çıkmaz..

mssql den bile daha iyi olmasının sebebi yedek alması kolaydır taşıması kolaydır ve bedavadır...