Yüzde yüz özgün istemiyorum. Yüzde yüz kopyala yapıştır da olmamalı tabi. Yani yazan kişi ne yazdığını bilecek kadar konuya baksın yeter. Konular bir iki satır ile sınırlı da olmazsa iyi olur diye düşünüyorum. Özgün içeriği site biraz daha büyüdükten sonra düşünüyorum...