öncelikle merhabalar sevgili r10 üyeleri ;

vbulletiner.com yaklaşık 7 - 8 aydır gnchosting sunucularında barınmaktadır. GNChosting olarak sponsor olmuştum, bu güne kadar hangi konuda destek vermemiş. Akabinde ben burağı zamanında gncforum adlı sitem varken, Almanyadaki Hasann sayesinde tanıdım ve buraka sponsor oldum, amaç aynı çatı altında türk vb coderleri toplamak ve vbulletincilere destek vermekti.

Zaman içersinde burak la reseller alış verişimiz oldu, hesap açmaya gelince anında hesabını açtım, durum para ödemeye gelince, burak ortada yok, yunus şu gün hesabında, o gün para yine yok, normalde aylık 50 ytl ye anlaştığımız paketi burak 2 taksitle ödeyebildi, 25 ytl bir gönderdi 2 ay sonra 1 25 ytl daha gönderdi =) sonra geçenlerde burak beni birisi ile tanıştırdı, takilsohbet.com sahibi süleyman abi ile, dediler 5 - 6 tane site host etmek istiyoruz, yunus bize yardımcı olurmusun, süleyman abinin kefili benim, ayıpsın burak dedim, o zaman 2ye1.com bu domaine host açalım forum kurcaz, dedim burak pc yandı benim, cafeden giriyorum yarın ewde olunca açalım, tamam denildi, ertesi günü 2ye1.com'a host açıldı ve burakın beceremediği databaseyi ben tarif ettim ve yaptırdım kendisine akabilde burak 2ye1.com'u açtı, msnindede yazdı yeni sitem 2ye1.com diye, sonra bu süleyman abi geldi dediki yunus bana host lazım radyolusohbet mi ne domain ismi, dedim abi hay hay, html paket istedi, açtım anında bilgilerini gönderdim, ve dedimki süleyman abi ödemeleri ne zaman alabilirim, dediki yunus onu sen burakla halletcen, hayhay dedim. buraka dedim ki, burak forum için açtığım host 90 ytl - radyolu sohbet için açtığım host 60 ytl toplamda 150 ytl kardeşim, ödemeyi bekliyorum dedim, yaa yunus aylık ödeme yokmu dedi, bende bunu ne aylık ödemesi olcak dedim, html paketle aylık ödeme olayı yok diğerine yapalım dedim, bunun üzerine, yunus html paketi iptal et v.s. felan, yada süleyman abi ile bir görüş, süleyman abi ile görüştüm, dedim abi dalgamı geçiosun 1 saat önce host açtırıyosun, şimdide kapat diyosun, dedi yunus sen kapat bundan sonra senle çalışmayz olur biter dedi, çok rahat =) bende kızdım bunun üzerine 2ye1.com u kapattım.. burak yunus siteyi aç paranı benden alcan dedi, parayı hesabımda göreyim siteni açarım dedim. neyse ertesi günü burak yunus paranı yatırdım sabah hesabında olur dedi, sabah hesabımı kontrol ettiğimde, para yoktu, dedim saat 15:00 a kadar bekleyeyim, bekledim 15:15 te hesabımı kontrol ettim. para hala yok, piyasada burakta yok, vbulletiner.com uda kapattım...

BANA YANLIŞ YAPANI BEN POFPOFLAYACAKMIYIM Kİ ARKADAŞLAR ????

sonra taner geldi dedi yunus benim sitemi niye kapattın, senin site? vbulletiner benim dedi, dedim taner aga yannlış anlama ben seni bilmem ben zamanında buraka sponsor oldum ve burak bana bu bu yanlışı yaptı bende bunun üzerine siteleri kapattım...
Tanerle konuştuktan sonra yunus sen haklısın dedi. dedim taner burak gelsin bana desin ki, ben vbulletiner.com u tanere verdim, ben amma devam ederim sponsorluğu amma etmem... Tamam dedi taner burak gelsin bu işi çözücem yunus dedi.

Burak geldi işte burak taner ben görüşüyoruz, işte neymişte burakın bana borcu yokmuş, takilsohbet.com un sahibi süleyman abi parayı yatırmamışsa ona neymiş, kefillik nedir bilmiyor sanırım burak =) Neyse yunus tamam siteyi aç yedeklerimizi alalım dediler, olaya bak abi, ben aylarca bu adamlara hizmet etcem bedelsiz, bunlarda sonra beni kötüleceyecekler, ben yedeklerini versemde r10.com da böyle bir konu açılacaktı, vermesemde ben ne kaybettim ise şu iyi niyetim yüzüne kaybettim

bu Arada Taner ve Ramazan sizleride anlatayım r10 üyelerine ;

Vbulletiner.com a sponsor olduğumda , tanerinde adobeturkey.com mu ne öyle bir sitesi vardı benden host aldı, bir fiyatta anlaştık,dediki yunus paranı ramazandan alıcaksın dedim tamam ben ücret konsuunda titizimdir, gününde isterim, tamam sorun olmaz dedi taner, ama maalesef sorun oldu,işte bende küstü felan taner, sonra gitti başka başka nicklere sahip oldu, siteler açtı v.s. şimdide gelmişler burda bunu yapan yunusa yazıklar olsun =) sizin demenizle yunusa yazıklar olmuş olsaydı yıllardır, tasarımını beğenmediğiniz siteden ekmek yiyemezdi

Gelelim şu print screen resmindeki habere =D oturup tek tek sizin için özel haber hazırlarım isterseniz ve burda hepinize ayrı ayrı konu açabilirim =)
Linke girin bakalım öyle bir haber varmı o sitede, yada başka bir haber sitelerinde yaa şerefsizliğini buralara aktarmayın, burası bir guzin abla sitesi değil, bir webmaster sitesi arkadaşlar =)

Güvensiz dediğiniz GNChosting.Com YS-1210 numaralı faaliyet belgesine sahip =) güveni buraklar, tanerler ve onur hostingler sağlamıo, güveni devletin birimleri kontrol ediyor arkadaşlar =)

Onurhosting.Net = Sanada gelelim, şuan serverinde çalııntı bir databaseli foruma yer veriyosun, yaptığınız haksızlıklardan utanmayıp hala burda gelip yok şöyleymiş, yok böyleymiş diyorsun, bu dünyanın öbür tarafı var, meslektaşız nede olsa ben senin işine asla karışmam, sende benim işime karışma...

Sözüm ola : İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR

Selametle
yuNUS
GNChosting.Com | Alnımın Akıyla