gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi durumlar için sistem geliştirdim
Normalde adtech reklamları sitemde duruyor adtech de ufak bir sorun olunca panelden reklamstore a çeviriyorum. Adtechde ki sorunlar düzelince yine değişiklik yapıyorum.
Kurnaz adamın hali başka helal valla bizde bakınıp duruyoruz en az 4 dolar zarardayım..